Sunday, October 23, 2011

Kyokutou Girl Friend - 俺の彼女はリストカッター



Band: Kyokutou Girl Friend
Album: 未遂
Song: 俺の彼女はリストカッター (Ore no kanojo wa risuto kattaa / My girlfriend's a wrist cutter)

作詞: 林田倫堕 作曲: Kyokutou Girl Friend
英訳: VKE

正気でしたか 狂気でしたか 環状線渋滞中
嗤うサンデー 三面記事に ナショナリストは唾を吐きかけるよ
今の僕を形成したのは 差別主義者のママ
濡れた髪が渇ききったら 別れ話に花を咲かせましょう

【残念な報告】
俺の彼女はリストカッター
俺の彼女はヒステリア
俺の彼女はリストカッター
俺の彼女はヒステリア

正気でしたか 狂気でしたか 環状線渋滞中
涙声で頸絞めるなよ おひとつどうぞ 馬鹿につけるお薬

【残念な報告】
俺の彼女はニンフォマニア
俺の彼女はヒステリア

【残念な報告】
雌豚ですか? 雌豚ですか? 雌豚ですか? 雌豚ですか?
I love you
俺の彼女はニンフォマニア
俺の彼女はヒステリア
俺の彼女はリストカッター
俺の彼女はヒステリア


Lyrics: Hayashida Rinda Composition: Kyokutou Girl Friend
Translation: VKE

Was it sanity? Was it madness? While the trains are packed
A ridiculed Sunday On the page-three news The nationalists spit
What made me  was a discriminatory mother
When your wet hair has dried let's revel in a break-up talk

"Regrettable information"
My girlfriend's a wrist cutter
My girlfriend's hysterical
My girlfriend's a wrist cutter
My girlfriend's hysterical

Was it sanity? Was it madness? While the trains are packed
Don't strangle yourself in a teary voice Please take one - medicine to make you an idiot

"Regrettable information"
My girlfriend's a nympho
My girlfriend's hysterical

"Regrettable information"
Is she a pig? Is she a pig? Is she a pig? Is she a pig?
I love you
My girlfriend's a nympho
My girlfriend's hysterical
My girlfriend's a wrist-cutter
My girlfriend's hysterical

No comments:

Post a Comment